close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי להיעזר בשירותי תיווך בקריות

מערכת שורשכא תשרי, תשפא09/10/2020

בתקופה בה אנו עוברים דירה נתקל לרוב במגון רחב של נותני שירות הקשורים לדירה החדשה, החל מקבלנים אנשי הובלה ועד לעורכי דין בכדי לקבל עזרה עם שלל הטפסים הנלווים למעבר

תגיות:

אך בשונה מארצות מערביות אחרות שם נחשב מתווך לאיש מקצוע הראשון אליו פונים לפני עסקאות נדלן, וככזה העוזר לקבל את כל הפרמטרים על הנכס ולהתמקח על המחיר בהתאם, במדינת ישראל שירותי תיווך הם בגדר אופציה בלבד.

לרוב אנו ישראלים בוחרים לחפש דירות להשכרה בקרית מוצקין או קנייה בצורות רבות ומגוונות ולרוב לא נשתמש במתווך. אבל באזורים צפופים ומתחדשים כמו הקריות, מתווך מקצועי יכול להיות פתרון מעולה לחיפושים מסוג זה.

חיסכון

של זמן

כיום אנשי נדלן יכולים לעזור לא מעט בחסכון זמן בין אם אנחנו מחפשים תיווך בקריות או בתל אביב.
לכן חשוב לדעת כי איש מקצוע רציני ובעל ניסיון יעזור לכם לחסוך את הזמן החל מהשקעה נכונה בפרסום ועד לניהול משא ומתן נכון, כזה שיניב לכם את המחיר אותו אתם מבקשים.
לא רק באלו יוכלו לעזור שירותי התיווך, אלא גם בבדיקה נוספת של הנכס שלרוב שווה גם לשוכר וגם למשכיר. 

ביחס לכל אלו הדבר שבאמת מעיק על רובנו הוא היחפוש הפיזי, לכן אם ברחנו איש מקצוע המתעסק למשל בתיווך בקריות ומרבה גם לבצע את העסקאות שלו שם, נוכל להסתמך על המתווך אשר יחבר אותנו אל המשכירים או הקונים הבאים ולחסוך מאיתנו מפגשים לא נעימים.

וכנל הדבר לכאלו המחפשים להשכיר או לקנות נכס. שירותי תיווך יכולים לעזור לכם לקצר את זמן החיפוש הפיזי ובמקום להסתמך על מודעות שלא תמיד ברורות, תוכלו לדעת בוודאות דרך שירותי תיוך אם הנכס הבא שתראו הוא רלוונטי עבורכם.

רשת חברתית ומנועי חיפוש

כיום את רוב השירותים שאנו צריכים נוכל למצוא באינטרנט בקלות, וביניהם גם אנשי נדלן.
תופעה זו מקלה על החיפוש ובין אם תחפשו אנשי תיווך באזור הקריות ובין אם באזור תל אביב, בעזרת האינטרנט תוכלו למצוא אינספור בעלי מקצוע.

ברוב האתרים תוכל לקבל חוות דעת של לקוחות, לראות נכסים שכבר טופלו על ידי המשרד הוא הסוכן וכאלו שעוד מטופלים על ידם.  ולא רק במנועי החיפוש השונים תוכלו למצוא מתווכים, גם ברשתות החברתיות תוכלו למצוא במהירות שירותי תיווך באזור הקריות או בכל אזור אחר, וכמובן שאת החיפוש המעמיק הזה תוכלו לעשות בצ'יק מהמיטה או מהספה ובלי להתאמץ בכלל. 
ולאלו מכם אשר רוצים לקצר את החיפוש, בין אם אתם מחפשים תיווך בקריות ובין אם תיווך בדרום, תוכלו לכתוב תיווך בקריות ושם תמצאו אינספור תוצאות במהירות.

התחדשות עירונית

אנו יכולים לראות את ההתחדשות העירונית הגדולה אשר קורמת עור וגידים במפרץ ובקריות במיוחד, כל אלו הופכים את הביקוש לגבוהה עוד יותר ואת החיפוש בקריות לחיפוש ארוך וקשה לעיתים. 

לכן אם אתם צריכים תיווך בקריות, אחת האופציות שהיינו ממליצים היא משרד נדלן המתמחה ב תיווך בקריות, כך תוכלו גם להעזר במומחים אשר מכירים את הפרויקטים העכשווים של האזור ומתמאצים בו, וכאלו המכירים גם את תכניות הפיתוח. על ידם תוכלו למצוא לא רק דירות חדשות להשכרה ובמחירי מציאה, אלא גם דירות לפני תמא או פינוי ובינוי. כך בעצם תוכלו לא רק להנות מההתחדשות העירונית אלא גם ''לנצל'' את המחירים באזורים שלפני שיפוץ ולהשכיר נכס במחירים נמוכים יחסית.

ולאלו מכם אשר רוצים להשכיר את הנכס שלהם או למכור אותו, חייבים לזכור שהתחדשות זו מביאה גם לגל השקעות בדירות חדשות וישנות,  ואיש או סוכנות אשר בקיאים בתיווך באזור הקריות יוכל לעזור לא מעט במכירת הנכס או השכרה שלו,לא רק בהבלטה בחיפושים ברחבי הרשת, אלא גם בסינון המשכירים והבקיאות המחירים שבאזור.
על ידי איש מקצוע טוב תוכלו למצוא לכם קונה/משכיר בעל התאמה הגבוה ביותר לביצוע העסקה.
לכן באזורים מתחדשים כמו בקריות בין אם אנחנו רוצים להשכיר נכס לקנות נכס או לשכור אחד, עליכם לזכור כי שירותי תיווך יכולים לקצר לכם את זמן החיפוש, הפרסום, משא המתן וההתמצאות בשטח.

אלו יתנו לכם הבטחה למציאה נכונה עבורכם ויחסכו את הכאב ראש הכרוך בכל אלו.

בהצלחה בחיפושים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה